Matrix innoveert met Open Air Pre-Bonded

Ontdek de nieuwe Matrix Open Air Pre-Bonded. De precieze balayage klei lightener voor elk haartype, die het haar beschermt.

Eén ding is zeker, balayage blijft de meest gevraagde service in de salon. Echter, meer en meer klanten zijn bezorgd over de gezondheid van hun haar. Dit weerhoudt hen er soms van om dingen te proberen en de wereld van highlights te ontdekken. Hoe doe je een balayage voor de zomer ​ terwijl je de integriteit van het haar behoudt? Matrix heeft het antwoord! ​

Ontdek de gloednieuwe Open Air Lightening Clay voor balayages. Een ontkleuringspoeder die tot 7 niveaus verheldert, ideaal voor alle open-air technieken. ​

Er zijn niet één, niet twee, niet drie, maar vier redenen om verliefd te worden op Open Air! ​

1. Bescherming - De kracht van citroenzuur en glycine beschermen de haarstructuur om de vezels sterk te houden tijdens het ontkleuringsproces. ​
  2. Precisie - Voor alle haartypen! Perfect om aan te brengen met een kwast of met de hand. Nauwkeurige plaatsing van de kleuring is zichtbaar in het eindresultaat. ​ ​
  3. Kaolin Clay- 15 modificaties om een nieuwe klei lightner te creëren die uniek is in de L'Oréal groep met ideale prestaties. Een textuur die super gemakkelijk aan te brengen en aan te passen is aan alle haartypen. En eerlijk is eerlijk, het ruikt echt lekker! ​
  4. Combinatie - Balayage met de Open Air & Tonen met onze SoColor Sync Acidic Toners om de perfecte zomerlook te krijgen! ​

Nu is het tijd voor #BalayageMetVertrouwen? Or Let's #BalayageWithConfidence (it's better) Ontdek deze nieuwigheid in jouw Matrix salon. ​

Voor meer informatie en beelden in hoge resolutie, ga naar de press site van L'Oréal.

Amélie Waterschoot

Sophie Simons